دلنوشته های من

بعد کلی وقت

1394/1/18 10:48
نویسنده : سمیرا
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام

چند وقته اینجا نیومدم البته به دوستام سر میزدم ولی عجیبه که بقیه هم مثل من دیر به دیر مینویسنچشمک الان دانشگاهم منتظر استادم بیکار بودم هوس نوشتن کردم، روزام کلا با درس و دانشگاه و خوابگاه پرشدهخسته سال 93 هم تموم شد سال خوبی بود ولی اون اتفاقایی که خیلی منتظرش بودم انجام نشد، نمیدونم کلا آدما چقدر رو سرنوشتشون تاثیر دارن، چقدر زندگی دست خود آدمه چقدرش دست خداست؟ ذهنم خیلی آشفتست، این روزا خیلی خسته ام خسته تر از همیشه ولی ناامید نیستم یعنی هیچوقت ناامید نمیشم، نمیدونم چرا بعضی چیزا واسه بعضیا خیلی راحت اتفاق میافته ولی من همه چیزو اینقدر سخت باید بدست بیارم کاش حکمت کارای خدا رو میدونستم ...

 

هفت سین امسالمون

موقع سال تحویل فقط سلامتی عزیزانمو از خدا خواستم  سلامتی و خوشبختی امیرم سلامتی پدر مادرم سلامتی و خوشبختی خواهر برادرام، دیگه هیچی نمیخوام.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

لیلا
18 فروردین 94 11:14
سمیرا
پاسخ
تاپ
24 فروردین 94 9:31
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان گیسو جون
6 اردیبهشت 94 9:16
سمیرا جان سلام با تاخیر سال نو مبارک الهی سال خوبی داشته باشی عزیزم هفت سینت خیلی زیبا بود دوستم
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم دلم خیلی واستون تنگ شده بود شما هم سال خوبی داشته باشیشما زیبا میبینی گلم
amir
29 اردیبهشت 94 22:46
tavakol be khoda
سمیرا
پاسخ
مرسی که به وبم سر میزنی عشقم
نسترن
14 مرداد 94 10:13
سمیرا جان سلام مرسی از محبتت و اینکه سر میزنی ایشالا سرم خلوت تر شه از خجالتت دربیام میبوسمت
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم من همیشه بیادت هستم و بهت سر میزنم