دلنوشته های من

سلااااام

1394/9/14 19:52
نویسنده : سمیرا
413 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره آزمون جامع تموم شد روز شنبه 23 آبان آزمون کتبی و روز چهارشنبه 27 آبان آزمون شفاهی رو دادم ، سرم یخورده خلوت شد البته نمرم اونطور که میخواستم نشد ولی بازم خدا رو شکر پاس شد تموم شد رفت راحت شدم این چند وقت از استرس مردم ، به عمرم تا این حد استرس نداشتم خودم هم نمیدونم چرا اینطور شده بودم ولی فعلا تاثیر این استرسا روی جسمم مونده. تقریبا از اول مهر درگیر آزمون جامع بودم، دوهفته آخر که اصلا نمیفهمیدم روزها چطور شب میشدن، من خوابالو از هفت صبح نشده بیدار بودم تا دو شب، ولی الان بهترمآرام این ترم دانشگاه هم تدریس دارم بچه های ورودی عمران، تقریبا ده سال ازم کوچیکترن وقتی نگاشون میکنم یاد خودمون میافتم و ناخوداگاه لبخند روی لبم میاد و یاد لبخندای یکی از استادای خودمون میافتم. البته اینا خیلی از ما شیطون ترن و البته درس نخون ترخندونک. روی هم رفته بچه های خوبین ولی خیلی بچه ان هنوز تو جو دبیرستاننچشمک هفته پیش یسفر به زنجان رفتم پیش عشقمبوس روزای فوق العاده ای بود خیلی خوش گذشت خدایا واسه تک تک لحظاتش شکرتمحبت 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نسترن
16 آذر 94 21:54
عزیزم خصوصی
سمیرا
پاسخ
ممنون دوست مهربونم
مامان گیسو و گندم جون
17 آذر 94 22:50
بیا بغلممممممممممممممم خیلی مبارکه عشقم امیدوارم همیشه موفق باشی ای ناقلا از عشقت چرا به ما نمی گی پس همیشه خوش باشی عزیزم رمز هم ندارم بوسسسسسسسسسس
سمیرا
پاسخ
ممنون عزززیززززمیدنیا ممنون که بهم سرمیزنی شماهم همیشه خوشبخت و سلامت باشیدبه موقعش میگم
【p】【a】【r】【y】【a】
7 دی 94 20:46
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$