دلنوشته های من

بدون عنوان

1392/11/28 22:03
نویسنده : سمیرا
187 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر دلم واسه شما دوستای گلم تنگ شده این مدت که نبودم به همتون فکر میکردم از همتون ممنونم که میاید و به وبم سر میزنید.قلبماچ راستش شارژ نتم تموم شده بود و خودم هم یجورایی نخواستم شارژش کنم تا این روزای نزدیک کنکور یکم بیشتر درس بخونم ولی خوب دیگه حوصلم خیلی سر رفت و همینکه دلم هم واسه شماها خیلی تنگ شده بود و بیشتر از این نتونستم تحمل کنم ، تازه شم ساعات درس خوندن که مهم نیست مهم مفید خوندنه که من میخونم مگه نه؟از خود راضی تقریبا دو هفته دیگه کنکور میدم و خلاص، دوستای خوبم خیلی واسم دعا کنید. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان گیسو جون
30 بهمن 92 0:57
امیدوارم مثل همیشه موفق بشی سمیرای نازم
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان محمد و ساقی
2 اسفند 92 23:13
سلام سمیرا جوووووووون ایشالله تو کنکور قبول بشی عزیزمدرسته مهم مفید خوندنه
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم، خیلی خیلی ممنون دوست مهربونم
مامان محمدرضا
5 اسفند 92 22:08
سلام عزیز دلم ممنونم از اینکه جویای حال بابا هستی دوست مهربونم شکر خدا الان خوبه ، 5 شنبه مرخص شده ولی خودش اصلا با مامان اینا همکاری نمیکنه ، هرکی میاد عیادت میگه بیاد طبقه بالا پیشم میگه زشته طبق پایین نگهشون دارین ، ماشالله اطرافیان هم که این همه گفتیم بابا نباید خیلی حرف بزنه نباید خیلی بهش فشار بیاد نباید مریض بشه دست دادن ممنوعه و......... مجبور شدن دستکش دستش کنن... هی از اون بالا داد میزنه بچه ها(نوه ها) بیاین بالا پیش من ..... خلاصه خواهرجان بابای بازیگوشی دارم. ان شالله که پدر و مادر عزیز شما هم همیشه سلامت باشند شرمنده فرصت نشده کامنت ها رو تایید کنم
سمیرا
پاسخ
خواهش میکنم گلم، خدا رو شکر که حال بابا بهتره انشاا... دیگه هیچوقت مریض نشن