دلنوشته های من

بدون عنوان

1393/2/16 0:16
نویسنده : سمیرا
211 بازدید
اشتراک گذاری

دکترا قبول شدم حالا باید برم مصاحبه اون جایی که میخواستم قبول نشدم ولی بازهم خدا رو شکر هرچیزی که خدا بخواد اون بهترینهمتنظر آخر هفته رفتیم تهران عروسی دخترخالم بودجشن تنوعی بود خوب بود خوش گذشت. یروزهم رفتیم خونه پسرعموی مامانم اولین بار بود خونشون میرفتیم خیلی خونگرم و مهمون نواز بودن اولین بار بود که دختراشو میدیدم دیدن فامیلای جدید خیلی خوب و هیجان انگیزه خیلی دوست داشتنی بودن خیلی خوش گذشت کلی گفتیم و خندیدیم انگار سالها بود همدیگه رو میشناختیم.محبت دیروز برگشتیم حالا باید بشینم واسه مصاحبه درس بخونم هفت خان رستم رو باید طی کنیم. دوستای مهربونم واسم دعا کنیدمحبت.

بفرمایید چاقالهآراماگه گفتید دست من کدومهآرام

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان باران
16 اردیبهشت 93 1:09
سلا عزیزم مبارک باشه انشاالله تو مصاحبه ام قبول میشی به نظرم دستی که النگو داره واسه شماست چاقاله ام نوش جان
امیر
16 اردیبهشت 93 22:08
ایشاالله قبولی به نظرو دست چپیه
مامان گیسو جون
17 اردیبهشت 93 23:01
عزیزممممممممممممم مبارکه به خدا از ته قلبم شاد شدم بوسسسسسسسس خصوصی
مامان نسترن
18 اردیبهشت 93 8:27
سمیراجون واقعا خوشحال ش دم. مبارکه. مطمینم مصاحبه هم قبول میشی. امیدوارم به بهترین آرزوهایی که صلاحته برسی
مامان گیسو جون
19 اردیبهشت 93 0:12
موفق باشی خانم دکتر بوسسسسسسسسس
مامان الهام
29 اردیبهشت 93 21:14
عزیزم مبارک باشه انشا.... مصاحبه هم قبولی خوش به حالت عزیزم که ادامه دادی درستو منم انشا... نی نی که بزرگ شد دوست دارم ادامه بدم عاشق درس خوندنم ......موفق باشی
سمیرا
پاسخ
ممنون گلم ان شاا...، ولی داشتن نی نی به درس خوندن می ارزه ان شاا... صحیح و سالم فرشته کوچولوتون دنیا بیاد
❤مامان محمد و ساقی❤
2 تیر 93 19:31
مباااااارم باشه عزیزم امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق باشی من میگم دستت همین پایینی که تو اون یکی دستت دوربینه
سمیرا
پاسخ
ممنون گلم، اونیه که النگو داره