دلنوشته های من

بدون عنوان

1393/4/7 16:00
نویسنده : سمیرا
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم سلام وبلاگ عزیزم

چند وقته هیچی ننوشتم حس نوشتن نبود ولی الان حسش اومدهآرام بالاخره مصاحبه هام تموم شد راحت شدم خدا کنه بعد این همه دردسر قبول شم. 28 خرداد روز 4شنبه هم یکی از روزای مصاحبه بود، دانشگاه رازی دانشگاه لیسانسم، با اینکه خیلی دیر نوبتم شد یعنی ساعت 5 بعد از ظهر، نفر یکی مونده به آخر بودم ولی خیلی روز خوبی بود کلی از بچه های لیسانس رو دیدم کلی گفتیم و خندیدیم خیلیا ازدواج کرده بودن و حتی نی نی داشتن کلی ذوق کردم واسه بچه هاشونمحبت با خودم فکر میکردم دنیا چقدر کوچیکه کسایی رو که فکر میکنی دیگه هیچوقت نخواهی دید چقدر زود میبینی. مصاحبه بعدیم دانشگاه گیلان بود روز 1تیر، شنبه 31 خرداد ساعت 5 بعد از ظهر با مامان بابا راه افتادیم از مسیر زنجان رفتیم یه جاده پیچ پیچی و فوق العاده خطرناک اون روزم فوتبال ایران آرژانتین بود و ما هم از رادیو گوش میدادیم. خلاصه صبح رفتم مصاحبه و کارم زود راه افتاد دانشگاه خوبی بود از استاداش خوشم اومد. بابام میگفت سریع برگردیم ولی من گفتم تا شمال اومدیم مگه میشه دریا نریم کلی اصرار کردم تا بابا راضی شد بعد از ظهر رفتیم انزلی هوا فوق العاده خوب و خنک بود ولی دریا طوفانی بود و خیلی خیلی زیبا از تماشای دریا لذت بردم دوست داشتم ساعت ها اونجا بشینم و فکر کنم و هیچکی مزاحمم نشه دوست داشتم نفسم هم کنارم بود ولی باز همینقدرشم که اونجا بودم خدا رو شکر ایشالا بعدا با هم میریممحبت شب رشت موندیم و فردا صبحش رفتیم فومن و از اونجا هم رفتیم ماسوله خیلی هوا خوب بود اولین بار بود شمال میرفتیم و هوا اینقدر خوب و خنک بود اونجا هم کلی کوچه و بازارای ماسوله رو گشتیم یه کیف سنتی خریدم، لباس سنتی پوشیدم و عکس گرفتم، بعدش بارون گرفت یه بارون خیلی خوشگل که منظره ها رو دلفریبتر میکرد و آدمو بیشتر یاد عشقش می انداختچشمکوای جنگل های مه گرفته فوق العاده زیبا بود. شب رو فومن موندیم و صبح رفتیم قلعه رودخان اونجام به اصرار من آخه تعریفشو زیاد شنیده بودم خلاصه کلی مامان بابامو دنبال خودم کشوندم اینور و انورآرام 1080 تا پله داشت 2ساعت طول کشید تا به قلعه رسیدیم ولی می ارزید منظره هاش خیلی خیلی قشنگ بود. تا ساعت 4 هم قلعه بودیم و خسته و کوفته برگشتیم و فردا صبحش یعنی 4شنبه برگشتیم خونه، سفر خوبی بود واقعا بهش احتیاج داشتم.

از فردا ماه رمضون شروع میشه از خدا میخوام بهمون توانایی بده که بتونیم روزه بگیریم و از همه شما دوستای گلم میخوام که تو این ماه عزیز با دلای پاکتون واسه منم دعا کنیدمحبت

راستی وبلاگم یک ساله شد روز 30 خرداد وبلاگم یک ساله شدزیبا وبلاگ جونم تولدت مبارک با تاخیر ببخشید دیر شد درگیر بودم دیگهمحبت

ساحل انزلی 

ماسوله

یه خونه خیلی خوشگل تو ماسوله

قلعه رودخان

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

فاطمه مامان باران
8 تیر 93 1:32
سلام عزیزم همیشه به گردش و تفریح امیدوارم همیشه خوش باشی و تو مصاحبه قبول بشی گلم و از همه مهمتر سفر بعدی با عشقت باشی با کسی که عاشقانه قلباتونو کنار هم رو شنا کشیدی خوشبخت و سعادتمند باشی برات ارزوی خوشبختی و موفقیت دارم گلم
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزمممنون که بهم سرزدی عزیزم
مامان گیسو جون
8 تیر 93 10:25
سلام گلم ان شاا... موفق باشی مثل همیشه عکس هات خیلی قشنگ بود خواهر منم فومن زندگی می کنه وقتی میریم اونجا حتماً قلعه رودخان می ریم خوشحالم خوش گذشته خصوصی
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چشمای شما قشنگ میبینهخوش بحالشون چه شهر قشنگی دارن
وقف شده
8 تیر 93 14:10
چه عکسای قشنگی... : ) تو ختم قرآن ماه رمضان هم اگه مایلی شرکت کن حداقل یک آیه و حداکثر یک جز
سمیرا
پاسخ
امیدوارم خوشتون اومده باشه شرکت کردم جز3
امیر
8 تیر 93 18:11
ایشااله قبول میشی با هم میریم کنار دریا
سمیرا
پاسخ
ان شاا...
امیر
8 تیر 93 18:26
in ghalba ke A va S dare mana koshte
سمیرا
پاسخ
اگه گفتی اینا قلب کین؟
یه مادر
13 تیر 93 9:34
چه کار خوبی کردی سمیراجان ، بعد از استرس آزمون و مصاحبه همچین سفری میچسبه ان شالله که همیشه شاد و پرانرژی باشی گلم
سمیرا
پاسخ
آره عزیزم واقعا چسپیدممنون مهربونم
مامان محمدرضا
17 تیر 93 9:46
خصوصی داری گلم
سمیرا
پاسخ
منا مامان الینا
17 تیر 93 14:05
سلام عزیزم طاعات و عباداتت قبول حق خانمی همیشه به گردش و تفرج و شادی انشالله من عاششششق ماسوله م یه بارم بیشتر نرفتم اونم تو مجردی یعنی میشه بازم برم
سمیرا
پاسخ
سلام گلم یک دنیا ممنون که به وبم سر زدیممنونم عبادات شما هم قبول باشهان شاا... بزودی زود یسفر با همسری و الینای گلم میرید اونجا و حسابی هم خوش میگذره
❤مامان محمد و ساقی❤
17 تیر 93 20:44
سلام سمیرای عزیزم خوبی سمیراااااااااااااااااااااااااااااااا اومده بودی ولایت من انزلیخوشحالم که بهت خوش گذشتهمگه میشه شمال بیای و خوش نگذره به نظرم کار خوبی کردی بهترین جاهای شمال رو دیدی راستی دانشگاه گیلان دانشگاه بسیار بسیار خوبیه امیدوارم موفق باشی
سمیرا
پاسخ
سلام مینای عزیزمممنون آره خوش بحالتون ولایتتون خیلی قشنگه خیلی زیباستهر چی خدا بخواد توکل بخدا
❤مامان محمد و ساقی❤
17 تیر 93 20:45
ایشالله دفعه بعد با عشقت بیاین دو نفره
سمیرا
پاسخ
ایشالله
مامان گیسو جون
23 تیر 93 10:49
سلام عزیزم خوبی ؟
سمیرا
پاسخ
سلام گلم ممنون خوبم مرسی که بهم سر میزنی
❤مامان محمد و ساقی❤
23 تیر 93 11:31
سلام سمیرا جون آموزش شمع گزاشتم فرصت کردی بیا عزیزم
سمیرا
پاسخ
سلام گلم چشم حتما میام
مامان گیسو جون
2 مرداد 93 17:17
ممنون سمیرای گلم خیلی محبت داری بهمون
سمیرا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم من خیلی دو ستون دارم