دلنوشته های من

همه جا در امن و امان

1392/5/16 19:27
نویسنده : سمیرا
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم

این روزا اتفاق خاصی نمی افته همه چی و همه جا تقریبا در امن وامانه، روزای آخر ماه رمضونه و دیگه ته مونده های انرژیمونم داره تموم میشه یا فکر کنم خیلی وقته تموم شدهچشمک ولی ما همچنان مصمم روزمونو میگیریم شبا تا سحر بیداریم زبان میخونم نت گردی میکنم و روزا تا ظهر میخوابیمخجالتاین روزا ترافیک مهمونی افطاری خاله ها بود البته واسه من مهمونی با میزبانی فرقی نمی کرد چون واسه همشون از صبح رفتم کمک و درواقع میزبان بودمآخ،دیروزم آخرین مهمونی تموم شد. 

دوست جونام قلبعید همتون پیشاپیش مبارک و طاعات و عبادات همتون قبولماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

دوتا عاشق
17 مرداد 92 1:17
عزیزم عید تو هم پیشاپیش مبارک. خوش به حالتون مهمونی کلی دعوت شدی هرچند خودت میزبان بودی چون اونطوری روز آدم زودتر میگذره و روزه به آدم فشار نمیاره

ممنون گلم
مامان ندا
17 مرداد 92 23:28
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس بر میهمانان حضرت حق مبارک باد http://www.niniweblog.com/r43.1.php?m=YXluYXo5MS8xMzc1NzAxOTQ1NS5qcGc=
مامان نسترن
18 مرداد 92 10:16
سلام دوست جون خوبم. ممنونم از اینهمه لطفت .عیدت مبارک.من لینکت می کنم با افتخار
خواهش میکنم عزیزم عید شما هم مبارک

مامان محمد و ساقی
18 مرداد 92 13:09
خصوصی عزیزم
ممنون گلم

مامان پریسا
24 مرداد 92 0:49
ممنون گلم.

عید شما هم مبارک