دلنوشته های من

شرح این چند وقت

1392/5/29 16:54
نویسنده : سمیرا
193 بازدید
اشتراک گذاری

روزا همینطور تقریبا تکراری میگذره خبر خاصی نیستلبخند یک ترم کلاس زبانم تموم شداوه از فردا ترم جدید شروع میشه ،زبان خوندنو خیلی دوست خدا کنه بتونم یه مدرک زبان خوب بگیرمخیال باطل. امروز بعد مدت ها رفتم استخر البته این مدت ها یعنی از بعد ماه رمضون، خیلی خوش گذشت ولی خیلی خسته شدم این مدت فقط خوردم خوابیم به فعالیت عادت ندارم تنبل شدم آخاز شنبه هم میخوام برم باشگاه ایروبیک و بدن سازی میخوام خوش هیکل شم باربی شماز خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

دوتا عاشق
29 مرداد 92 17:23
خوبه که زبان و دوست داری. من که متنفرم. ولی شنا رو خیلی دوست میدارم. منم دلم واسه شنا تنگولیده
مامان پریسا
4 شهریور 92 11:01
سلام سمیر جون خوبی عزیزم.

چه خوب که به چیزهای خوب خوب علاقه داری کلاس زبان... شنا ...ورزش...

راستی تو که باربی هستی!!!

موفق باشی
ممنون عزیزم لاغرم یخرده دوست دارم پر باشم یکم

مامان نسترن
5 شهریور 92 1:38
خوشبحالت عزیزم. از وقتت استفاده می کنی
جدیدا اینطور شدم تصمیم گرفتم یخورده فعال باشم

دوتا عاشق
9 شهریور 92 14:41
بیا دوباره آپم
مامان ندا
13 شهریور 92 11:55
سلام سمیرا جون خوب میکنی اوغاتتو پر میکنی ادم از بیحوصلگی دیوانه میشه.موفق باشی عزیزم