دلنوشته های من

حال این روزهای من...

1392/9/9 16:29
نویسنده : سمیرا
237 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز زیبا و رنگارنگ هم داره یواش یواش تموم میشه و من با اینکه دو ، سه روز پیش واسه دکترا به طور جدی ثبت نام کردم اما هنوز به طور جدی درس خوندنو شروع نکردم، خوب وقت نمیکنم همش کار پیش میاد وقتی هم میام درس بخونم همش فکرم پرواز میکنه اینور و اونورخجالتتا الان فقط زبان خوندم که تقریبا بی فایده بوده چون هنوز کتاب اصلی زبان که منبع دکتراست رو نخوندم آخه خیلی سختهافسوس و همین که ضریب درس زبان امسال کم شدخنثی، حالا از امروز شروع کردم درسای اختصاصی هم میخونم، توکل به خدا هر چی خودش بخوادفرشته. تقریبا یک روز در میون  صبحا میرم باشگاه، ورزش کردن خیلی حال میده اونجا دوستای جدیدم پیدا کردملبخند. کلاس زبانم تموم شد چون بچه ها نیومدن ترم 3 تشکیل نشده فعلا، بچه های تنبلمنتظر همین دیگه کار خاصی نمیکنم از تلویزیونم فقط فوتبال میبینم، منو بابام با داداش کوچیکم فوتبال میبینیم مامانم هم همش غر میزنه، چند وقت پیش فوتبال ساحلی هم اضافه شده بود مامانم میگفت فوتبال و والیبال کم بود از این به بعد فوتبال ساحلی هم اضافه شدنیشخند

 ما یه نینی ناز کوچولو داریم پسر خالمه ، مامانش معلمه میره سرکار، 4شنبه ها پرستارش نمیتونه بره پیشش یا میاردش خونه ما یا ما میریم پیشش چند تا از عکساشا میذارم

محمد مهدی عزیزم تو روز عاشورا لباس حضرت علی اصغر پوشیده بود قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان ندا
12 آذر 92 11:34
چه پسمل خاله نازی داری خدا حفظش کنه انشالا که موفق باشی و دکترا قبول بشی و بشی همکار...
سمیرا
پاسخ
چشمات ناز میبینه عزیزم، ممنون، ان شاا... خدا از دهنت بشنوه
مامان محمد و ساقی
12 آذر 92 22:00
سلام سمیرا جون ایشالله تو درسهات موفق بشی و تو ازمون دکترا هم موفق چه پسرخاله ی نازی داری.خدا حفظش کنه عزیزم یه پستی گذاشتم خوشحال میشم نظر شما رو هم بدونم
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم، چشماتون ناز میبینه، چشم حتما سر میزنم
یک عاشقانه آرام
13 آذر 92 15:19
خصوصی
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان گیسو جون
17 آذر 92 0:13
سمیرا
پاسخ
مامان گیسو جون
21 آذر 92 13:06
خصوصی
سمیرا
پاسخ
خصوصیمو چک کردم اما چیزی نیومده
مامان گیسو جون
21 آذر 92 18:27
رمز گذاشته بودم عزیزم دوباره می گذارم
سمیرا
پاسخ
ممنون گلم الان اومد
مامان گیسو جون
22 آذر 92 12:51
لطف داری عزیز دلممممممممممم
سمیرا
پاسخ
مامان گیسو جون
24 آذر 92 10:44
با افتخار لینک شدی دوستم
سمیرا
پاسخ
خیلی خیلی ممنون منم شما رو لینک کردم دوست خوبم
مامان گیسو جون
26 آذر 92 16:05
سمیرا
پاسخ
مامان نسترن
27 آذر 92 12:27
امیدوارم عزیزم درپناه مقدسات همیشه زیبا زندگی کنی
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ندا
30 آذر 92 14:34
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم یلدا مبارک.
سمیرا
پاسخ
ممنون گلم، یلدای شما هم مبارک البته با تاخیر
مامان گیسو جون
30 آذر 92 16:51
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ .. یلدا مبارک
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم، یلدای شما هم مبارک البته با تاخیر
مهرنوش مامان مهزیار
1 دی 92 9:18
یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا. یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.
سمیرا
پاسخ
ممنون گلم، یلدای شما هم مبارک البته با تاخیر
مامان پریسا
4 دی 92 19:59
سلام سمیرا جو خیلی دلم برات تنگ شده بود. وای چه کار خوبی میکنی. ایشالله موفق باشی. تا سرت خلوته ادامه بده حتما موفق میشی. ایشالله در اینده نی نی به افتخار میکنه که چه مامانی داره.
سمیرا
پاسخ
منم دلم تنگ شده، ممنون که بهم سر میزنی، انشاا... ، قربون نی نیم برم
مامان پریسا
4 دی 92 19:59
وای خدا چه نی نی نازی. خدا حفظش کنه.
سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم چشمای نازت ناز میبینه
nice.design
11 دی 92 14:09
سلام سمیرا خانوم عزیز این عکس دومی محمد مهدی ، ژست خیلی خووووبی داره عالیه می تونم عکسش رو سیو کنم و باهاش یه پوستر عاشورایی بسازم؟ من طراح عکس و پوستر هستم به نظرم پوستر زیبایی میشه اگه اجازه هست بهم خبر بدید به مناسبت کریسمس روی کارام تخفیف گذاشتم از وبلاگم دیدن کنید، خوشحال میشم موافق بودید، بهم بگید چون عکس خاصی میشه از نظرم راستی می تونم برای اسم وبلاگتون دلنوشته های من... یه لوگوی زییا هم طراحی کنم
nice.design
12 دی 92 12:00
سلام . عزیزم قابل شمارو نداره 3000 تومان اونم در صورتی که پسند کنید اگر پسند نشه، هزینه ای نداره