دلنوشته های من

عروسک نازم

1392/10/5 18:52
نویسنده : سمیرا
2,374 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش یاد عروسک بچگیام افتادم  هنوزم دارمش اینقدر مواظبش بودم نو نوه عروسکای دیگه هم داشتم ولی اینو بیشتر از بقیه دوست داشتم. مامانم میگه اینو نگه داشتی واسه بچه خودت میگم نه به هیچکی نمیدمشلبخند یه مامانه با بچش، وقتی روشنش میکنی یه آهنگ خیلی قشنگ میزنه و بچشو میخوابونه. این عروسکو شش سالم که بود بابام واسم خرید یروز صبح وقتی بیدار شدم صدای یه آهنگ قشنگ شنیدم اومدم دیدم بابام از تهران اومده و یه عروسک قشنگ واسم خریده آخه همیشه هر جا میرفت  بهش میگفتم واسم سوغاتی عروسک بیار.قلب هروقت میرفتم حموم باید عروسک بچه رو با خودم میبردم همونطوری که مامانم منو میشست منم اونو میشستم عروسک بیچاره رو کلی میسابیدمنیشخند، یعالمه لباس واسش دوخته بودم روزی صدبار لباساشو عوض میکردم آخه عادت بچگی خودمم بود دائم جلو کمد لباسام بودمو لباس عوض میکردم همیشه لباسام تو اتاق ولو بودخجالت هوس عروسک بازی و لباس دوختن واسه عروسک کردم، چقدر زود بزرگ شدم...

اینم عروسک نازو قشنگم:

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان گیسو جون
6 دی 92 23:43
سلام عزیزم خوبی؟ ای جانمممممممم چقدر قشنگه چقدر با سلیقه ای چه نو مونده این بهترین هدیه ایه که می تونی به بچه ات بدی
سمیرا
پاسخ
سلام گلم، ممنون شما خوبی؟ چشمای شما قشنگ میبینه
مامان نسترن
7 دی 92 8:52
شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شود و سرخى عشق و عاطفه ، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود . . .
سمیرا
پاسخ
امیر
8 دی 92 13:30
ghashange
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان گیسو جون
8 دی 92 23:19
سمیرا
پاسخ
ممنون که بهم سر میزنی
ساره دختر خاله نفس
10 دی 92 0:12
سلام وب خوبی دارید به وب ما هم سر بزنید
سمیرا
پاسخ
ممنون چشم عزیزم
مامان گیسو جون
11 دی 92 13:05
ما همیشه به یاد دوستای گلمون هستیم
سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم،شما لطف داری
مامان آرینا
11 دی 92 13:23
من هم دقیقا لنگه این عروسک رو دارم. من هم سالم و نو نگه داشته بودمش. وقتی داشتم سیسمونی دخترم رو می چیدم اون رو گذاشتم بالای کمدش تا دیگه مال اون باشه. همون موقع از اون بالا افتاد و از کمر شکست. خیلی دلم سوخت. حدود 15 سال سالم نگهداشته بودمش
سمیرا
پاسخ
آخی عزیزم، حیف باشه، فدا سرتون قضابلابوده
nice.design
17 دی 92 18:17
سلام سمیرا جان عزیزم پوستر رو پسند کردین؟ ببخشید کیفیتش پایین بود راستش قانون کارم اینه که قبل از پرداخت هزینه، کیفیت عکس غیرقابل چاپ هست و لوگو روش خورده می خواین یکم با کیفیت بهتر براتون بذارم؟ در هر صورت من تو فتوشاپ تست کردم، تا 20*30 پوستر جواب میده اما بهتره کوچیک تر چاپ کنید که خوشگل تر بشه