دلنوشته های من

آخرین پست سال 92

1392/12/28 2:04
نویسنده : سمیرا
230 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز بیشتر تا پایان سال 92 نمونده چقدر زود گذشت نمیدونم سال بدی بود یا خوب ولی دوست ندارم ناشکری کنم پس هر چه که بود باز هم میگم خدایا شکرت، ولی یحسی بهم میگه سال 93 خیلی خوبه و پر از اتفاقات خوبه پس سال 93 بی صبرانه منتظرتم زود بیاماچ چند روزه سخت مشغول خونه تکونی بودیم حالا کارا تقریبا تموم شده و فردا میخوایم شیرینی بپزیمهورا دوست دارم قبل شروع سال جدید خونه دلمم بتکونم آب و جاروش کنم تمیزش کنم از هر چی کینه و بدیه و با دلی پاک و صاف و خالص به استقبال سال جدید برم، از خدا میخوام تو سال نو کانون همه خونواده ها گرم و سراسر آرامش و عشق باشه همه شاد و سلامت و خوشبخت باشن، هیچکس مشکل مالی نداشته باشه مشکل بیکاری نداشته باشه، هرکی بچه میخواد خدا بهش بچه بده، همه کوچولوها سالم و شاد باشن و همه جدایی ها و دوری ها تموم شه...

پیشاپیش سال جدید رو به همه ی شما دوستای عزیزم تبریک میگم و این شکوفه های بهاری زیبا رو به شما مهربونا تقدیم میکنم ماچقلببغل

بعد نوشت:

عکس شیرینیامون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان گیسو جون
2 فروردین 93 3:16
عزیز دلم سال نو مبارک امیدوارم بهترین سال رو پیش رو داشته باشی ای جونمممممممممممم هنرمنددددددددددددد دستت درد نکنه جای من خالی
سمیرا
پاسخ
ممنون دوست مهربونمواقعا جای شما خالی
مامان محمدرضا
3 فروردین 93 12:38
سمیرای عزیزم ، سال نو مبارک ان شالله که سال 93 همونی باشه که می خوای عزیز دلم ، ان شالله پر از خیر و برکت و موفقیت باشه برای خودت و خانوادت
سمیرا
پاسخ
دوست مهربونم ممنون
مامان محمد و ساقی
9 فروردین 93 0:17
سلام سمیرا جون سال نو مبارک سال خوب و خوشی داشته باشی عزیزم رمز رو خصوصی گذاشتم
سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم، یک دنیا ممنون
مامان محمد و ساقی
9 فروردین 93 0:18
به به چه شیرینی خوشگل و خوشمزه ای
سمیرا
پاسخ
عزیزم شما خوشگل و خوشمزه میبینید